POLITYKA PRYWATNOŚCI
ORAZ
POLITYKA COOKIES SERWISU
1. Informacje ogólne.
Operatorem serwisu www.km-partners.pl jest KM PARTNERS SPÓŁKA Z
OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ adres ul. Konwaliowa 17/27,
20-258 TURKA
LUBELSKIE, REGON: 524499502, NIP: 7133123521.
Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w
następujący sposób:
Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.
Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. “ciasteczka”).
2. Informacje w formularzach.
Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu,
adres IP)
Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą
użytkownika.
Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany
przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora
Ochrony Danych Osobowych.
Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego
formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu
handlowego.
Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie
realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o
posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen
internetowych, serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator
Serwisu w tym zakresie współpracuje.
3. Informacja o plikach cookies.
Serwis korzysta z plików cookies.
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki
tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i
przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj
zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na
urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki
cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu
korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie
musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w
sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne”
(session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami
tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do
czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania
(przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu
końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do
czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa)
zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu
końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym
zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest
także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat
zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności
dostępne na stronach internetowych Serwisu.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i
wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu
reklamodawców oraz partnerów.
Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady
korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony
prywatności Google Analytics.
Pliki cookies mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć
Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta
z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub
czasie pozostawania na danej stronie.
W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć Google
użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy
pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
4. Logi serwera.
Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie
serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem
oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług
hostingowych.
Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą
podlegać:
czas nadejścia zapytania,
czas wysłania odpowiedzi,
nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w
przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
informacje o przeglądarce użytkownika,
Informacje o adresie IP.
Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
5. Udostępnienie danych.
Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie
dozwolonych.
Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą
tej osoby.
Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis
upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie
wynikającym z żądania.
6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia
przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla
procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może
utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę
internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Chrome
Safari
Firefox
Opera
Android
Safari (iOS)
Windows Phone
Blackberry
7. Obowiązek informacyjny RODO
INFORMACJA przekazywana w wykonaniu obowiązków przewidzianych w
Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (dalej jako RODO)
Informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych:
Tożsamość administratora
Administratorem danych jest: KM PARTNERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z
siedzibą w Turce, ul. Konwaliowa 17/27, 20-258 Turka, KRS: 0001020244,REGON
:524499502, NIP: 7133123521 (dalej: ADO)
Dane kontaktowe administratora:
Z ADO można się skontaktować poprzez adres e-mail: biuro@km-partners.pl lub
pisemnie, kierując pismo za pośrednictwem poczty tradycyjnej bezpośrednio na adres
siedziby ADO.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych:
ADO wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod
adresem: biuro@km-partners.pl.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania:
Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu określonym w art. 6 ust. 1 pkt a, b, pkt c i
pkt f RODO, w szczególności do:
zawarcia umowy i jej realizacji, w tym weryfikowania tożsamości oraz spełnienia
przesłanek warunkujących możliwość zawarcia umowy;
zapewnienia możliwości świadczenia usług, a także ich rozwijania i podnoszenia ich
jakości;
poprawy bezpieczeństwa i ochrony naszych użytkowników;
celów podatkowych, finansowych, prawnych i innych celów administracyjnych, w tym
aby umożliwić ADO/WADO udzielanie pomocy, zapobieganie oszustwom i ich
wykrywanie oraz aby umożliwić realizację obowiązków wynikających z przepisów prawa;
świadczenia pomocy Klientom, w tym: kierowania zapytań do odpowiednich
pracowników z działu obsługi, sprawdzania i rozwiązywania problemów użytkowników,
nadzorowania i ulepszania odpowiedzi i procesów obsługi Klienta;
prowadzenia działań marketingowych i innych, w szczególności wysyłania wiadomości,
w tym wiadomości push-up.
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania
decyzji względem Pani/Pana, w tym do profilowania.
Rodzaje gromadzonych i przetwarzanych danych:
ADO gromadzi i przetwarza dane dla celów wskazanych powyżej, a w szczególności są
to: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, login i hasło, adres, zdjęcie profilowe,
dane płatności lub bankowe (w tym powiązane dane dotyczące weryfikacji płatności),
prawo jazdy i inne dokumenty tożsamości wydane przez organ administracji państwowej
(które mogą zawierać numery dokumentów, datę urodzenia, płeć i zdjęcie), informacje o
pojeździe lub ubezpieczeniu, dane kontaktowe w sytuacji awaryjnej, dowody
potwierdzające stan zdrowia i zdolność do świadczenia usług, w tym badania lekarskie i
psychotechniczne oraz zaświadczenie o niekaralności, płeć, zawód.
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane osobom lub podmiotom
upoważnionym przez ADO, podmiotom świadczącym na rzecz ADO usługi, w tym usługi
techniczne i organizacyjne, usługi w zakresie prowadzenia poczty elektronicznej,
partnerom biznesowym ADO w celu realizacji umowy zawartej z Klientem ADO,
podmiotom powiązanym z ADO w celu realizacji umowy zawartej z Klientem ADO, a
także innym podmiotom/osobom/organom ze względów prawnych lub w przypadku
sporu, w szczególności jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawne lub umowa
albo jeśli ujawnienie danych jest konieczne z uwagi na bezpieczeństwo albo
dokonywane jest na żądanie uprawnionego.
ADO nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego/organizacji
międzynarodowej.
Okres przechowywania danych
Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny dla realizacji celów ich przetwarzania
lub dla niektórych kategorii danych – przez okres wskazany w obowiązujących
przepisach prawa.
Prawa podmiotów danych
Przysługuje Pani/Panu prawo żądania sprostowania treści swoich danych osobowych.
W przypadkach określonych przepisami prawa, w tym jeżeli nie narusza to obowiązku
zachowania tajemnicy zawodowej, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do
treści swoich danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania danych
osobowych oraz prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
W przypadkach określonych przepisami prawa przysługuje Pani/Panu prawo żądania
usunięcia danych osobowych oraz prawo do przeniesienia danych osobowych.
Z uwagi na fakt, że Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez ADO do
celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu ADO, przysługuje Pani/Panu
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w w/w celu z
przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana
zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 531 03 00
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia usług lub
zawarcia, czy realizacji umowy, lub podejmowania działań przed zleceniem świadczenia
usług lub zawarciem umowy. W przypadku niepodania danych, świadczenie usług,
zawarcie i realizacja umowy lub podejmowanie działań przed świadczeniem usług lub
zawarciem umowy może być niemożliwe lub utrudnione.
Niniejsza informacja może ulec aktualizacji. Korzystanie z usług ADO po opublikowaniu
aktualizacji stanowi akceptację zaktualizowanego komunikatu w zakresie dozwolonym
przez prawo.